Testy pneumatik
Testy pneumatik byly převzaty od předních rakouských a německých společností jako ADAC, AutoMotorSport, Autobild, Autozeitung, Sportauto, ÖAMTC. Testy se týkají především letních a zimních pneumatik.
Doporučení:
Pneumatiky, které se umisťují pravidelně na předních místech všech testů, patří mezi špičku v dané kategorii. Ve většině případů se jedná o pneumatiky značek Continental, Michelin ..
Chování a vlastnosti pneumatik záleží i na rozměru a rychlostní kategorii pneumatiky, ne pouze na dezénu pneumatiky. U různych rozměrů mohou pneumatiky dosáhnout jiných výsledků v testu, jsou ale často velmi podobné. Odlišné může být rovněž chování pneumatik na různých značkách a typech automobilů.
Všechny testy pneumatik
Testy pneumatik 2021
-
# Název pneu Sucho Mokro Hluk Spotřeba Opotřebení Hodnocení 1. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 92 93 2. CONTINENTAL ContiPremiumContact 6 93 85 3. Pirelli P ZERO PZ4 87 89 -
# Název pneu Sucho Mokro Hluk Spotřeba Opotřebení Hodnocení 2. Bridgestone Potenza Sport 9,6 8,9 6,3 3. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 8,4 9 7,7 4. CONTINENTAL ContiSportContact 6 8,4 7,6 9,4
Testy pneumatik 2020
-
# Název pneu Sucho Mokro Hluk Spotřeba Opotřebení Hodnocení 2. MICHELIN PILOT SPORT 4 1.9 2 2.9 1.9 2 3. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 1.7 2.3 3.1 1.9 3 4. Maxxis Victra Sport 5 2 2.2 2.8 2.4 2 -
# Název pneu Sucho Mokro Hluk Spotřeba Opotřebení Hodnocení 1. CONTINENTAL ContiPremiumContact 6 1- 2+ 1 2. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 2+ 1- 1 3. MICHELIN PILOT SPORT 4 1- 1- 2-
Testy pneumatik 2019
-
# Název pneu Sucho Mokro Hluk Spotřeba Opotřebení Hodnocení 1. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 2+ 1- 2. CONTINENTAL ContiPremiumContact 6 2+ 2+ 3. HANKOOK K125 Ventus Prime3 2+ 2 -
# Název pneu Sucho Mokro Hluk Spotřeba Opotřebení Hodnocení 1. PIRELLI PZERO 1- 1- 2. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 2+ 1- 3. CONTINENTAL ContiPremiumContact 6 2+ 2+ -
# Název pneu Sucho Mokro Hluk Spotřeba Opotřebení Hodnocení 1. MICHELIN PILOT SPORT 4 1 1 2. GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 2+ 1- 3. Falken Azenis FK510 2+ 1-